Jan 25, 2008

خدایان هندی


دیروز داشتیم با یکی از حوریان بارگاه هفته نامه بهشت را ورق میزدیم خبر جالبی از یکی از خدایان هندی شنیدیم
استغفر خودمان هندوها 330000 تا خدا دارند. سمبل یکی از آنها روم به دیوار اونجای بلند شده بندگان مرد است که اگر در معبد های این خدا بروید به وفور این چیزای بی ادبی را خواهید دید و هندو هایی که این خدا را بر گزیدند در واقع اونجا مردا را میپرستند البته یه وقت به شان نگید چون خیلی بدشان می آید
نام این خدا شیوا بوده و همیشه آبشنگولی می خورده و مست بوده یکروز داشته با رب النوع خود از آن کارای بد میکرده که یه خدای دیگر می آید دم بارگاهش و به کارگزارش می گوید برو خدات صدا کن کارش دارم ولی شیوا از آمدن خودداری میکته چون بد جوری گرفتار بوده و به کارگزارش می گه برو بگو من گرفتارم وآن خدا هم عصبانی می شه و میاد بالا سر شیوا و می بینه که داره چه ... میکنه خلاصه عصباتی میشه و میگه تو چطور جرات کردی به من بگی من کار دارم حالا که اینجور شد منم طلسمت می کنم و کاری میکنم که تمام دنیا اونجات" روم به دیوار" ببینند. شما فکر کردید همه خدایان مثل ما با حیا هستند؟
اصلا برای همین است که ما آب هوای آنجا را بد کردیم و تمام بلاها را بر سرشان فرو آوردیم حالا هی برید خداهای الکی بپرستید

No comments:

Post a Comment